1. rész: kezelőfelület, mozgás, parancsok, pontgyűjtés
Üdvözlök mindenkit ebben a tipp-sorozatban! Remélem, hogy hasznotokra válik, és hogy így már minden világos lesz számotokra. Kérdés esetén kérdezz a poszt alatt!
Amint elindítjuk a játékot egy öles cím és jól ismert zene csendül fel. Ezután bármelyik billentyű leütésével a kezdőképernyőre jutunk.
Először is vizsgáljuk meg az Options részt!
TIPP: kisebb felbontás – gyorsabb játék
Amint pedig befejeztük a szöszmötölést fejest ugorhatunk a játékba!
Menj a Story menübe, majd a New Game pontra. Innen nyílik 3 fokozat: mindennapi (egyszerű), normál és extrém nehézség (az extrém csak a normál teljesítése után lesz elérhető). Innen válaszd ki az egyszerűt vagy a közepest, ha külsőnézetes akció játékkal még nem játszottál, akkor egyszerű, amúgy közepes.
Egy remek kis bevezető után vethetjük magunkat a harcba! Az UI-ból még semmit sem látunk, csak három kis utasítást kapunk:
Mint fentebb látható, Korra a bal egérgomb lenyomására egyszerű, kisebb sebzésű, gyorsabb támadást hajt végre, a jobb egérgomb súlyos, lassúbb támadást eredményez, ami nagyobb sebzésű. Ha pedig a Space gombot püföljük, akkor nagyokat ugrálhatunk. Ezekkel az opciókkal kell gazdálkodnunk, és a sötét szellemeket elkábítani. Hajrá!
Megfigyelhetjük, hogy a különféle elemeknél Korra körül egy színes aura van, és különféle pózban áll, az elemhez passzolóan.
Miután pedig végigmustráltuk Korrát, megjelenik számunkra teljes pompájában az UI.
Mit tanultunk eddig? (általános iskola, höhöhö)
Mozgás: W, A, S, D, Space
Támadások, és azok hívógombjai: kisebb sebzésű+gyorsabb: bal egérgomb ; nagyobb sebzésű, lassabb (jobb egérgomb)
Az UI felépítése: HP, Chi-bar, elemek
Pro-bending meccsek
Már az első fejezetben kipróbálhatjuk magunkat, igaz, egyedül, mert a nagyszájú testvérpárt kiütötték egy KO-val. Ez azt jelenti, hogy meg kell állnod a helyed három csatamén és –kanca ellen.
A kombó sajnos nem éri meg, mert rengeteg idő, mire Korra a levegőből elrúgja a palacknyi vizet, és míg a levegőben vagyunk, valaki egy ütéssel szépen elrepíthet. Ha pedig sikerül, akkor is az ellenfelünk nagy eséllyel elvetődik előle, vagy visszahárítja.
A Shift billentyű egy bármely irányba elvégezhető, cigánykerékhez hasonló mozdulat, ami átmeneti sebezhetetlenséget ad (már amíg vetődsz). Azonban ebből egymás után csak négyet tudunk csinálni, a negyediknél Korra kétszer olyan magasra repül, majd egy kis ideig guggolásban időzik, hogy a vetődéstől rezgő agyát helyreállítsa.
A C gomb a leghasznosabb! Ha lenyomjuk, az ellenfelek támadásai nem okoznak sebzést (vagy legalábbis kisebbet), és ha nagyon pontosan hajtjuk végre, akkor a repülő sziklákat, tűzcsóvákat és víztömegeket egy lassított mozdulattal visszairányítjuk az ellenfélre, ami majdnem kétszeres sebzést okoz. Ha pedig ez sokáig megy, tehát oda-vissza, akkor egyre nagyobb mértékben pusztítja majd az ellenfél vagy Korra életerejét.
Ha pedig kiütöttük, akkor egy győzelmi táncot járunk, és kapunk XP-t, pontokat, amit majd beválthatunk és egy kis medált is. Szuper.
Hát, ennyi lenne ez a kis bevezető, remélem tetszett, amennyiben igény van rá még kiegészítő tippeket is készítek! Tervezek még egy illusztrált, jól leírt végigjátszást. Legközelebb is tartsatok velünk,
Kai, az író, és Aimey, az illusztrátor
Szeretnék segítséget kérni !!!Nagával megyek és elakadtam és nem tudok becsuszni a paraván alá melyik gombal kell ?